U prvih 30 dana Blic premium je ostvario gotovo sedam puta vise od planiranog u prvom mesecu. Pretplatnici u najvećem procentu dolaze sa IOS aplikacije, dok ostatak gotovo podjednako pristupa sa Android uređaja i mobil i desktop verzije sajta www.blic.rs.
Blic premium u tri različita paketa omogućava neograničen pristup portalima Blic.rs, Sport.blic.rs, Zena.rs. Paket osim toga podrazumeva i pristup stripovima Marka Somborca, online video formatima, premijernim projekcijama „Poligrafa“ i ostalim autorskim emisijama.
U okviru Blic premiuma postoji i opcija Čitaj mi (audio verzija teksta koji ste otvorili), a dobijate I pristup svim štampanim izdanjima Blica, nedeljnika NIN, Blic žene i svih drugih naših izdanja preko Bookshelf platforme.
Projekt je rezultat zajedničkog udruženih snaga srpskog Development tima koji predvodi direktor Ivan Krstić iz Ringier Axel Springer Srbija i tima koji stoji iza digitalne izdavačke platforme Ring Publishing koju koristi 800 novinara u 11 zemalja. Zahvaljujući mogućnostima platforme tekstovi se mogu automatski transformirati i predstaviti kao audio sadržaj.
Editorial tim čine četiri sjajne mlade urednice iz RAS Serbia predvođene glavnim urednikom Paid contenta i štampanog izdanja Blica Predragom Mihailovićem.
– Činjenica da smo od prvi od srpskih medija koji su ušli u svet paid contenta na online, i sjajan start koji je ovaj projekat imao, pokazuje da imamo pravi odnos novinarskih i tehnoloških znanja u okviru kompanije, što donosi I novu poslovnu vrednost, zaključio je Predrag Mihailović, glavni i odgovorni urednik Blic printa i Blic Premiuma.