Apr 08, 2020

Projekat Paid Content: Blic Premium u prvih mesec dana premašio očekivanja

Za mesec dana od pokretanja projekta Blic premium na www.blic.rs koji online korisnicima iz inostranstva uz pretplatu omogućava ekskluzivitet u pristupu sadržaju svim online i print izdanjima Ringier Axel Springer Serbia, rezultati su iznad planova i očekivanja jer je od 2. marta, za samo mesec dana, već ostvaren četvoromesečni plan.

 

U prvih 30 dana Blic premium je ostvario gotovo sedam puta vise od planiranog u prvom mesecu. Pretplatnici u najvećem procentu dolaze sa IOS aplikacije, dok ostatak gotovo podjednako pristupa sa Android uređaja i mobil i desktop verzije sajta www.blic.rs.

Blic premium u tri različita paketa omogućava neograničen pristup portalima Blic.rs, Sport.blic.rs, Zena.rs. Paket osim toga podrazumeva i pristup stripovima Marka Somborca, online video formatima, premijernim projekcijama „Poligrafa“ i ostalim autorskim emisijama.

U okviru Blic premiuma postoji i opcija Čitaj mi (audio verzija teksta koji ste otvorili), a dobijate I pristup svim štampanim izdanjima Blica, nedeljnika NIN, Blic žene i svih drugih naših izdanja preko Bookshelf platforme.

 

Ivan Krstić, direktor srpskog Develompent tima

 

Projekt je rezultat zajedničkog udruženih snaga srpskog Development tima koji predvodi direktor Ivan Krstić iz Ringier Axel Springer Srbija i tima koji stoji iza digitalne izdavačke platforme Ring Publishing koju koristi 800 novinara u 11 zemalja. Zahvaljujući mogućnostima platforme tekstovi se mogu automatski transformirati i predstaviti kao audio sadržaj.

Editorial tim čine četiri sjajne mlade urednice  iz RAS Serbia predvođene glavnim urednikom Paid contenta i štampanog izdanja Blica Predragom Mihailovićem.

 

Predrag Mihailovic, glavni i odgovorni urednik Blic printa i Paid Contenta

 

– Činjenica da smo od prvi od srpskih medija koji su ušli u svet paid contenta na online, i sjajan start koji je ovaj projekat imao, pokazuje da imamo pravi odnos novinarskih i tehnoloških znanja u okviru kompanije, što donosi I novu poslovnu vrednost, zaključio je Predrag Mihailović, glavni i odgovorni urednik Blic printa i Blic Premiuma.