Oct 28, 2019

Održano finale NOIZZ Fashion Award Boris Trivan: u slavu Borisa Trivana i angažovane mode

NOIZZ Fashion Award koji od ove godine nosi naziv po prerano preminulom uredniku Borisu Trivanu s idejom da se sačuvaju njegovi pogledi na stvaralaštvo I angažovanu modu, održan je tokom vikenda u Beogradu

Deset finalista – studenata, diplomaca i podstdiplomaca modnog dizajna iz zemlje i regiona, na temu Frekvencija prikazalo je svoju viziju simbioze digitalnog doba i čovekove iskonske potrebe za skladom sa prirodom koristeći upcycling tehniku, odnosno transformaciju starog u novo i održive materijale.

Pobednik Noizz Fashion Award Boris Trivan Bogdan Mrša, koji je u fokusu imao odevnu plutu I tekstilni otpad, nagrađen je posetom prestižnom London Fashion Weeku.

Na dodeli su o važnosti održive mode, podršci mladim dizajnerima i generaciji Z govorili Jovan Protić – član Upravnog odbora i direktor izdavaštva Ringier Axel Springer grupe u Istočnoj Evropi i operativni direktor Ringier Axel Springer Poland , kao i Galeb Nikačević Hasci Jare – glavni i odgovorni urednik NOIZZ-a.

“Mi u NOIZZ-u verujemo da se ceo modni svet kreće ka promeni ka angažovanoj modi. U svetu kompanije pokušavaju da se kreću ka boljem kapitalizmu, društvenom angažovanju, globalnom zagrevanju, ekološkim promenama, profit kao osnova poslovanja nije jedini cilj”, rekao je Jovan Protić, član Upravnog odbora i direktor izdavaštva Ringier Axel Springer grupe u Istočnoj Evropi, pa potom dodao:

” Jedan od začetnika ideje NOIZZ-a i neko ko je u našu kompaniju uneo duh društveno odgovornog ponašanja i zainteresovanosti za modu i kreativnost je bio naš kolega Boris Trivan. Verujem da će sama činjenica da će ova nagrada nositi od ove godine ime Borisa Trivana dati još veću važnost samoj ideji i nagradi i pokazati koliki je značaj davanja šanse mladim ljudima u svetu mode u Srbiji”

Osim velikog broja javnih ličnosti iz Srbije, NOIZZ Fashion Award Boris Trivan sa prisustvovala je Nina Stojković, rođena sestra Borisa Trivana, koja je došla sa suprugom Vladimirom i decom Vanjom i Nikolom, kao i Sreten Radović,  direktor izdavaštva Ringier Axel Springer Serbia i Martyna Majchrzak, direktor digitalnog izdavaštva Ringier Axel Springer Media AG.

logo impact