Sep 23, 2019

Business Insider Trends festival okuplja 120 svetskih stručnjaka govornika

Business Insider Trends Festival  2-3. oktobar u Varšavi  

Business Insider Trends Festival u organizaciji Ringier Axel Springer Poljska, međunarodna konferencija koja se bavi trendovima na globalnom tržištu, biće održana u Varšavi, 2. i 3. oktobra 2019. godine. U toku događaja, stručnjaci svetskog renomea razgovaraće o tome kako se savremeni svet finansija, medija, novih tehnologija, medicine i zdravlja menja i šta će biti aktuelne teme predstojećih godina. Više od 120 govornika predstaviće se na 4 punkta sa različitom tematikom: Biznis 4.0, Globalna ekonomija, Life Science i Mediji i marketing. Lokacija održavanja konferencije je Centrum Praskie Koneser u Varšavi. Organizator konferencije je Business Insider Poljska.

Prvi punkt baviće se pitanjima u vezi sa Globalnom ekonomijom, drugi u vezi sa Life science, treći Biznisom 4.0 i četvrti Medijima i marketingom. Svaki donosi prezentacije pozvanih govornika, debate, kao o radionice i tematske odeljke.

Jedan od renomiranih govornika koji su pozvani na konferenciju jeste i Henri Blodžet, osnivač Business Insider-a, koji će govorom otvoriti prvi dan konferencije Business Insider Trends Festivala i Hans Šmid, milioner, fotograf i filantrop, osnivač Smiling Gecko-a.

Drugi dan konferencije otvara Zev Sigl, jedan od osnivača Starbaksa i Tavi Kotka, prvi ministar u Estoniji odgovoran za digitalnu transformaciju. Agenda drugog dana konferencije takođe donosi i prezentacije Paskala Kaufmana, neurobiologa i stručnjaka na polju veštačke inteligencije, kao i Marka T. Hofmana, kriminologa i poslovnog psihologa.

Bitan deo punkta Globalna ekonomija je tematski segment posvećen Kini. Vodiće ih Jakob Loven i Tom Sijong, producenti iz Den Digitala Draken – najvećeg skandinavskog podkasta o novostima u tehhnologiji pravo iz Kine i jedan od najvećih podkasta na engleskom jeziku u svetu koji se bave ovim pitanjima. Govornici će diskutovati o tome kako inovacije iz Azije, prevashodno iz Kine menjaju svet i kako se mogu spojiti sa trendovima koji nastaju širom sveta i kakav bi uticaj mogli da imaju na zapadnjački svet. Još neki govornici koji će govoriti u kineskom segmentu su Haiven Čen iz Alibabe i Tingting Fang iz JudyDoll.

Na punktu Life Science, učesnici će otkriti šta je VUCA svet i zašto je finska reč „sisu“ seksi i kako može program ishrane fudbalera Borusije Dortmund biti primenjen u efektivnom menadžmentu. Ove i druge teme u vezi sa trenutnim trendovima u menadžmentu i izazovi biće predment razgovora govornika iz Poljske i inostranstva. Podijum Nauke o životu ugostiće i Igora Bogićevića iz Seven Bridges, autora IT rešenja i biotehnoloških trendova, Annu Wójcicku iz Warsaw Genomics i Uroša Sikimića iz  3Lateral’s i Vanessu Oertzen-Hagemann, stručnjaka za ishranu u FK Borusija Dortmund, kao i Roba Blekija iz RBDS sa njegovim govorom „Efektivna komunikacija Donalda Trampa – Kako pokrenuti svetsku ekonomiju jednim tvitom i kako odbraniti sebe od toga”.

Još jedna tema o kojoj će se govoriti na  punktu Life Science jeste liderstvo u poslu kao deo tematskog segmenta Liderstva. Drugi govornici u ovom segmentu uključuju i Ilvu M. Anderson iz May Strategies sa temom „Da li ste spremni da donesete odluku za 208 sekundi?“ i Džona Linča, koji će govoriti o tome kako liderstvo može da spasi biznis i promeni živote

Na sceni Biznis 4.0 učesnici će imati priliku da vide i čuju Ingo Ruebe iz BOTLabs, kompanije koja radi u pravcu demokratizacije Interneta i povratka poverenj u njega; Soniu Wędrychowicz, lidera digitalne transformacije sa 25-godišnjim iskustvom u Evropi, Aziji i SAD-u i Rafała Kuklińskog iz Amazon Web Service.

Punkt Mediji i Marketing okupiće stručnjake iz oblasti marketinga i komunikacija iz celog sveta. Među govornicima naći će Lars Silberbauer sa MTV-ja (Viacom) koji će govoriti o novoj generaciji influenser marketinga;  Gerard Crichlov iz BBDO, koji ima globalno iskustvo iz obasti odnosa sa javnošću, digitalnih medija, društvenih mreža i brenda i kulturne strategije; Dawid Szczepaniak iz VML, koji će predstaviti najpoznatije reklamne kampanje koje će oblikovati budućnost komunikacije o ženama i biti upućene ženama, kao i Michał Rejent i Eliza Minetti (PLNY LALA) sa svojim razgovorom pod nazivom „Zašto žene vole da mrze roze“.

Postoji poseban segment  Women Power koji je planiran za scenu Mediji i marketing. Čitava scena Mediji i marketing ima podršku Impact Day – događaja koji obavezno posećuju svi koji su u oblasti marketinga kako bi stvorili prilike za podizanje konkurentnosti, razmenili iskustva i upoznali izvanredne stručnjake iz oblasti marketinga i medija. Segment Women Power fokusiraće se na žene u marketinškoj komunikaciji i ohrabriće učesnike konferencije i govornike da razgovaraju o dominantnim trendovima u savremenoj komunikaciji usmerenoj na žene u Poljskoj i u inostranstvu. Učesnici panel diskusije razgovaraće o, na osnovu najnovijih istraživanja, kako posao može oblikovati njihovu strategiju kako bi se efektivno doprelo do različitih grupa ženskih potrošača i izgradila njihova lojalnost.

Detaljnu agendu Business Insider Trends Festivala možete pronaći ovde.

O konferenciji
Business Insider Trends Festival predstavlja događaj koji je posvećen razgovorima na temu globalnih trendova. Tokom konferencije stručnjaci svetskog renomea govoriće o promenama kroz koje se prolazi u savremenom svetu finansija, medija, novih tehnologija, medicine i zdravlja, kao i o tome šta će biti goruće teme u predstojećim godinama. Takođe, ovo je jedan od najistaknutijih događaja na kojima se razgovara o poslovnim trendovima u Centralnoj i Istočnoj Evropi. Konferencija se organizuje u saradnji sa poslovnim ljudima, stručnjacima iz oblasti marketinga, akademicima i predstavnicima medija kojima je data prilika da razmene mišljenja i iskustva. Business Insider Trends Festival poseduje DIMAQ sertifikat od 20 poena koji potvrđuje izuzetan kvalitet događaja.

 

logo impact