Brendovi
Ringier Serbia je vodeća medijska kompanija poznata kao lider u digitalnom izdavaštvu sa bogatim porfolijom najčitanijih brendova kojima se veruje. Tokom 2024. imali smo u proseku 76.78% udela u digitalnom izdavaštvu, 3.4 miliona mesečnih jedinstvenih korisnika, 99.6 miliona poseta, i 176 miliona pregledanih stranica, dok nas na najpopularnijim društvenim platformama prati 3.5 miliona pratilaca. Od osnivanja kompanije Blic Press doo 1996. godine do danas kao deo porfolija švajcarske medijske grupacije Ringier AG, rastemo i širimo svoj domet i uticaj, pružajući publici kvalitetan sadržaj. Stvorili smo specifičan poslovni ekosistem kako bismo na najbolji mogući način zadovoljili potrebe naše publike i naših klijenata. Posedujemo znanja i iskustva koja nam omogućavaju da vodimo integrisane poslovne modele. Ringier Serbia se sastoji od različitih entiteta koji imaju specifične veštine. Zajedno nudimo integrisana rešenja i ispunjavamo potrebe današnjeg tržišta.
(izvori: Gemius Audience i Dotmetrix)
Negujemo poverenje naših čitalaca i gledalaca naših medijskih publikacija zahvaljujući tradiciji održavanja kvaliteta i najviših profesionalnih standarda. Vodeći brend Ringier Serbia je Blic, najčitaniji medij u Srbiji i regionu koji je u 2024. godine imao u proseku 74% udela u digitalnom izdavaštvu, 3,3 mesečnih jednistvenih korisnika, 61.6 miliona poseta i 153 miliona pregledanih stranica, dok je i na društvenim mrežama lider u regionu sa ukupno više od 2.1 milion pratilaca. U našem medijskom portfoliju je lifestyle portal Žena.rs koji u proseku ima 2 miliona jedinstvenih korisnika mesečno i preko pola miliona pratilaca na društvenim mrežama, lider među šoubiz sajtovima Pulsonline sa 1.2 miliona mesečnih korisnika i najčitaniji ženski forum Ana.rs sa 338.000 jedinstvenih korisnika mesečno. Izdavači smo štampanih publikacija: Blica i Blic žene, poslujemo i na području Republike Srpske kao EuroBlic Press koji izdaje Euro Blic, Srpskainfo.com i Bosne i Hercegovine sa portalom Bosnainfo.ba, a u našem portfoloiju je i kablovski kanal Blic TV.
(izvori: Gemius Audience i Dotmetrix)
Iz perspektive globalnog tržišta, sportski mediji postaju sve važnije mesto gde se sportska publika, igrači i oglašivači susreću na istoj platformi, što je medijska grupacija Ringier AG prepoznala i osnovala kompaniju Ringier Sports Media Group koja ujedinjuje vodeće digitalne sportske brendove, pa tako sportski portal Sportal.rs u Srbiji posluje pod imenom Ringier Sports Media od 2022. godine. Sportal.rs je tokom 2024. bio ultimativni lider među sportskim portalima na tržištu, sa prosečno 1.4 miliona mesečnih korisnika, 11 miliona poseta, 20,6 miliona pregledanih stranica i više od 500.000 pratilaca na društvenim mrežama. Ringer Sport Media Group je, pored Srbije, vlasnik sportskih portala u nekoliko država Evrope i Afrike, među kojima i Sportal.gr u Grčkoj, Sportal.bg u Bugarskoj, GSP.ro u Rumuniji, Sportal.hu u Mađarskoj. Sportal.sk u Slovačkoj, abola.pt u Portugalu, sportnieuws.nl u Holandiji, pulsesports.ug u Ugandi. Ringier Sports Media je kompanija koju odlikuje sinergija sporta i tehnologije, a više od 400 novinara svakoga dana proizvede 1500+ tekstova i video-sadržaja koji dosežu do 25 miliona fanova svakog meseca.
(izvor: Gemius Audience)
Na našim portalima malih oglasa Mojauto.rs i Nekretnine.rs i svakoga dana omogućavamo ljudima da kupuju, prodaju, iznajmljuju, daju u zakup. Naša vizija je da zahvaljujući našim online marketima omogućimo brze, pouzdane i lake poslovne odluke kupaca, zakupaca, prodavaca. Tim portala čine profesionalni i posvećeni ljudi koji žele da doprinesu uspešnoj, sigurnoj i brzoj realizaciji kupoprodaje. Uz pomoć mnogobrojnih promocija, velike vidljivosti, medijskih kampanja, različitih funkcionalnosti - prodaja ili potraga za nekretninom biće u najkraćem vremenskom roku realizovana. Nekretnine.rs su u 2024. bile naposećeniji specijalizovani portal za nekretnine sa 462 hiljade mesečnih jedinstvenih korisnika, preko 80.000 pratilaca na društvenim mrežama, dok portal Mojauto.rs prati skoro 200.000 pratilaca.
(izvor: Gemius Audience)
Klijenti prepoznaju našu medijsku ekspertizu. Novinarske, uredničke, grafičke i produkcione veštine i znanja na raspolaganju su klijentima koji imaju potrebu za izdavanjem magazina i internih publikacija i uređivanjem sajtova. Visoki profesionalni standardi razlog su što nas mnoge uspešne kompanije biraju za saradnike. Specijalizovani Elevate inflight magazin našeg nacionalnog avio-prevoznika koji se distriburia u avionima Air Serbia, Ringier Serbia radi od 2016. godine. Elevate izlazi na 128 strana na engleskom i na srpskom jeziku. Magazin Sveže iz Lidla radimo od 2019. godine za interne potrebe kompanije Lidl. Naša novinarska i urednička ekspertiza omogućava kompaniji da se pitkim sadržajem obrati svojim zaposlenima. Regionalni projekat LIKE donosi reportaže o ljudima i mestima koji menjaju turističku sliku regiona, inspiriše čitaoce i pruža uvid u najbolje od turizma Srbije, Hrvatske i Slovenije kroz premium sadržaj i vrhunsko storytelling novinarstvo. Rezultat je saradnje tri medijske kuće regiona - Blica, Jutarnjeg lista i Dela i predstavlja pravi primer regionalne medijske sinergije. Sav sadržaj magazina prenosi se i na portale blic.rs, jutarnji.hr i delo.si.
- All
- Mediji
- Sportski mediji
- Oglasni portali
- Uslužno izdavaštvo