Jelena Drakulić - Petrović već 16 godina na čelu je medijske kompanije Ringier Serbia koja broji 500 zaposlenih, ostvaruje prihod od preko 30 miliona eura i stopu operativnog profita 12% (2023.). Otkako je 2008. postavljena na mesto generalne direktorke uspešno vodi medijski biznis prepoznat po finansijskoj stabilnosti i rastućoj profitabilnosti. Uvođenjem integrisane redakcije 2010. godine sa jasnom vizijom i strategijom sinergije sadržaja printa i onlajna, nastavila je da osavremenjuje poslovanje u pravcu implementacije digitalizacije i razvoja tehnologije. Od 2006. do 2008. u Ringieru je bila na poziciji direktorke izdavaštva, gde je učestvovala u usklađivanju operativnog menadžmenta, razvoju strategija za postojeće naslove i osmišljavanju novih projekata. Kao direktorka marketinga kompanije Ringier d.o.o, 2004. godine, bila je ključna u uspešnoj ekspanziji portfolija kompanije, uvodeći brendove, među kojima je bila i Blic žena, kao i u kupovini štamparije i uspešnoj privatizaciji nedeljnika NIN. Od 2013. upravitelj je Blic fondacije koja pomaže socijalno najugroženijoj deci. U ime naše medijske kompanije 2014. bila je jedan od osnivača Švajcarsko-srpske trgovinske komore, a 2017. i inicijator i jedan od osnivača Inicijative Digitalna Srbija, sa ciljem da Srbija postane centar digitalne inovacije u regionu. U cilju daljeg razvoja poslovanja, godine 2022. nadogradila je digitalni portfolio osnivanjem televizijskog kablovskog kanala Blic TV. Diplomirala je engleski jezik i književnost na Filološkom fakultetu Univerziteta u Beogradu, a poseduje i diplomu Harvard Business School Executive Education.
O nama
Menadžment
Jelena Drakulić Petrović
Jelena Drakulić - Petrović
Generalna direktorka