Naša kompanija Ringier Serbia sa zadovoljstvom najavljuje da će Stefan Ivanović od 1. oktobra 2025. preuzeti funkciju Chief Data Officer-a. Na ovoj poziciji imaće ključnu ulogu u definisanju i sprovođenju digitalne strategije kompanije. Biće odgovoran za implementaciju novih tehnologija, praćenje tržišnih trendova i pretvaranje inovacija u konkurentsku prednost, čime će značajno doprineti daljem digitalnom razvoju i rastu kompanije.

Stefan Ivanović je izgradio karijeru kroz različite sektore – od agencija i medijskih kompanija do velikih klijenata – razvijajući ekspertizu u brend strategiji, digitalnoj transformaciji i marketingu vođenom rezultatima. Karijeru je započeo u agenciji Direct Media United Solutions, nakon toga radio je kao marketing direktor u Extreme Intimu, gde je predvodio digitalnu transformaciju u marketingu. Potom je bio marketing direktor u Zepter International-u, gde je upravljao globalnim marketinškim aktivnostima i timom stručnjaka. U kompaniji Ringier Serbia obavljao je funkciju Executive Digital Sales Operations Directora, a potom i generalnog menadžera u SMN Strong Media Networks. Poznat je po kreiranju pametnih i svrhovitih marketinških rešenja, strateškoj jasnoći i posvećenosti kontinuiranom učenju i inovacijama.
Jelena Drakulić Petrović, CEO Ringier Serbia: „Veliko mi je zadovoljstvo što ponovo pozdravljamo Stefana u našem timu. Njegovo bogato iskustvo u menadžmentu, marketingu i digitalnoj transformaciji, uz duboko razumevanje podataka i tržišnih trendova, dragoceni su za pravac u kojem želimo da razvijamo naš digitalni ekosistem. Uverena sam da će Stefan svojom energijom, znanjem i strateškim pristupom doprineti stvaranju još jače i agilnije kompanije spremne za buduće izazove i prilike. Stefane, dobro nam došao!“
Stefan Ivanović, Chief Data Officer: „Zdravo svima! Drago mi je što imam priliku da vam se ponovo pridružim. Suprug sam Nevene i tata Mateja i Klare – to su uloge na koje sam najponosniji. Mnogi me se sećaju i kao vašeg kolege. Nekada sam bio vicešampion sveta u karateu, a danas – sa 15 godina i 20 kilograma više – ostao sam samo strastveni fan sporta. U menadžmentu, marketingu i prodaji sam proveo 14 godina, vodeći timove kako na strani agencija, tako i klijenata i medija. Imao sam sreću da neposredno učim od ljudi koji su me inspirisali, od izuzetno uspešnih i posvećenih menadžera, te zato verujem da svaki uspeh pripada timu, a ne pojedincu. Moje uverenje je da posao nije samo posao – to je i prilika da rastemo kao ljudi, da jedni druge podržimo i inspirišemo. Zbog toga se iskreno radujem svemu što nas čeka, iako znamo da tržište nije nimalo lako. Izazovi su tu da nas pokrenu, a uz pravi tim pretvaraju se u prilike. Verujem da ćemo zajedno graditi i uspehe i dobra sećanja.“