Mart 1, 2024

Sajt Blica najposećeniji u februaru,146 meseci za redom

Tačno 146 meseci za redom, ili već više do 12 godina, Blic je najposećeniji srpski portal, pokazuju najnoviji zvanični podaci o posećenosti sajtova za februar 2024. godine. Tokom februara Blic.rs je u proseku svakog dana posećivalo više od milion ljudi iz Srbije – tačno 1.043.406 u proseku, što inače nijednom drugom srpskom portalu nije pošlo za rukom minulog meseca.

Od početka zvaničnog mesečnog Gemius istraživanja u Srbiji, pre više od 12 godina, nijedan drugi portal osim Blic.rs nikad nije bio najposećeniji.

Podaci o čitanosti su najnoviji rezultati zvaničnog Gemius istraživanja o posećenosti srpskih internet portala za februar, javno dostupni na sajtu GemiusAudience.

Blic prvi izbor Srbije i u februaru

.

Blic.rs je u februaru ukupno posetilo 3.360.240 jedinstvenih korisnika (real users) iz Srbije, što je čak 75 odsto od ukupne srpske internet populacije. Kad je u pitanju rang lista najposećenijih srpskih sajtova, iza Blica sledi Kurir sa čak 110.000 korisnika manje, a zatim Telegraf, Nova…

.

Blic.rs je u februaru prosečno svakog dana čitalo (average daily real users) 1.043.406 korisnika iz Srbije. Iza Blica je Kurir sa čak 98.000 manje, pa Telegraf i Nova.

Blic je medij kojem se najviše veruje i na Blicu se traže pouzdane vesti kad je najvažnije.

Dokaz za to je i što je Blicova informativna rubrika Vesti i u februaru ubedljivo najposećenija sa 2.287.920 korisnika iz Srbije.

.

To je za čak 477.000 korisnika više od najbližeg sledećeg konkurenta – otprilike kao Novi Sad i Zrenjanin zajedno.

Rekordna pobeda Blic zabave

.

Blic zabava je godinama ubedljivo najposećenija zabavna rubrika na srpskom internetu bez ikakve konkurencije, ali je u februaru otišla i korak dalje.

Blic zabavu je u februaru posetilo čak 2.135.472 korisnika iz Srbije, što je za čak 645.000 više od najbližeg sledećeg konkurenta.

To je već kao Novi Sad, Niš i Bor zajedno.

Sport = Sportal

.

U kategoriji sportskih portala, Sportal.rs nastavio je dominaciju i u februaru sa 1.445.040 korisnika, što je još jedan mesec nedostižna razlika u odnosu na konkurenciju.

Beograd na Blic oborio rekord

.

U februaru je rekord oborila i Blicova gradska rubrika – Beograd na Blic, sa 1.127.568 jedinstvenih korisnika. Prvi sledeći konkurent ima više nego upola manju posetu.

Beograd na Blic je gradska rubrika koja svakog dana obaveštava Beograđane o najvažnijim vestima u prestonici – od servisnih informacija, do izbornih vesti – ali i gde čitaoci mogu da pročitaju brojne zanimljivosti i životne ispovesti Beograđana.

PulsOnline najčitaniji zabavni sajt

.

PulsOnline.rs je po tradiciji lider u kategoriji nezavisnih zabavnih portala, sa čak 1.216.176 jedinstvenih korisnika u februaru.

Sa tim rezultatom PulsOnline se plasirao i na odlično 15. mesto na sveukupnoj liste svih najčitanijih sajtova u Srbiji!

Portal Nekretnine.rs nastavlja liderski niz

.

Liderska pozicija i u februaru za specijalizovani portal za nekretnine – Nekretnine.rs, koji je nastavio dominaciju u svojoj kategoriji sajtova.

Nekretnine.rs su u februaru imale 483.888 korisnika, a iza sebe su ostavile portal 4zida sa 373.152 korisnika.