Uoči obeležavanja 26 godina postojanja, Blic od ove jeseni dobija i svoje televizijsko izdanje. Medijska i tehnološka kompanija Ringier AG sa sedištem u Švajcarskoj, ovom značajnom medijskom investicijom podržala je kvalitet i širenje dometa i uticaja brenda Blic, koji je u Srbiji lider digitalnog izdavaštva već više od decenije.
Pokretanjem Blic TV, za dobro poznati medijski brend, koji je preko dve i po decenije prisutan na tržištu, na ovaj način počinje nova era. Istinite, tačne, pravovremene i proverene informacije ali i ekskluzivni zabavni sadržaj, od ove jeseni biće prisutni u domovima širom Srbije, Republike Srpske i Crne Gore i putem malih ekrana.
Blic televizija će biti moderna srpska televizija koja sublimira iskustva svih velikih evropskih medija, ali na autentičan način prilagođen našem podneblju, nasleđu i svakodnevici.
Potencijal dosega poznatog kvaliteta sadržaja do još šireg i većeg auditorijuma i utvrđivanje Blica kao lidera na tržištu, prepoznala je inovativna švajcarska medijska i tehnološka grupa Ringier AG, izdavač Blica, koja posluje u 130 kompanija u 19 zemalja.
Ladina Hajmgartner, članica izvršnog odbora Ringier AG grupe, rukovodilac Global Media Unit-a: „Ringier Serbia započinje uzbudljivo novo poglavlje lansiranjem Blic TV-a. Otkad je lansirao Blick TV u Švajcarskoj 2020. godine, Ringier grupa je dosledno nastavila sa svojim putem transformacije. Blic TV je još jedna prekretnica u istoriji naše kompanije. Blic televizija znači više snimaka uživo, novih formata, više kvalitetnih informacija, zabave i sporta. Zadivljena sam i veoma ponosna na ono što je stvorio Ringier Serbia tim.“
Jelena Drakulić Petrović, generalna direktorka Ringier Serbia: „Ponosni smo na činjenicu da su i naši poslovni rezultati deo međunarodnog rasta Ringier grupe i ulaganja u oblast medijskih brendova. Naš uspeh dug 26 godina je jednako zasluga vlasnika firme koji posluju transparentno, fokusirano i uvek sa jasnom strategijom, kao i tima Ringier Serbia koji čini grupa izvanrednih individualaca. Zadovoljstvo mi je što od ove jeseni nastavljamo da rastemo zajedno, širimo naš porfolio, domet i uticaj, i informišemo i zabavljamo naše čitaoce i putem Blic televizije.“
Sreten Radović, direktor Blic TV: „Blic televizija je logičan korak za brend kakav predstavljamo, za medijsku kompaniju kojoj pripadamo i njenu ulogu u Srbiji. Koncept Blic televizije zadržaće DNK Blica, a to su vesti: brze, jasne, pravovremene, tačne i koje prave razliku između bitnog i nebitnog. Kako stvarnost ne čine samo ozbiljne informacije nego i zabava – pripremili smo i veliku produkciju sopstvenih formata zabavnog karaktera, koji verujemo da će ekskluzivnošću sadržaja privući i zadržati pažnju publike. Osim poznatih TV lica i njihovih formata, priliku da pokažu svoje kvalitete imaće i novinari i urednici Blica, čime kao kompanija pokazujemo da prepoznajemo talente u koje i ulažemo.“