Sve je zvanično počelo 16. septembra 1996. godine, na 16. spratu Beograđanke, kada je mala grupa novinarskih entuzijasta pokrenula dnevni list Blic sa idejom da bude tiražan i čitan ali iobjektivan i neutralan. Da dočara čitaocima sve ono što se dešava u državi, razorenoj od ratova i sankcija, ali na jedan drugi, moderniji i otvoreniji način.

Danas, 28 godina kasnije, posle 10.000 brojeva, Blic je i dalje na medijskom tržištu, ali znatno drugačiji, moderniji. I dalje je u klasičnom, štampanom izdanju, za sve one koji vole da „osete papir pod prstima“, a već 13 godina elektronsko izdanje Blic.rs lider je u digitalnom izdavaštvu.
Od prvog broja Blica, koji je deljen besplatno po beogradskim ulicama, tri decenije kasnije poslujemo kao internacionalna medijska kompanija Ringier Serbia koja u svom sastavu ima bogat digitalni portfolio news, ženskih, šoubiz, sportskih portala i portala malih oglasa, renomirana štampana izdanja, ali i najmoderniju televiziju.