Septembar 2, 2024

Blic najposećeniji srpski sajt i u avgustu, 152 meseca zaredom

  • Blic je najposećeniji srpski portal svakog meseca već više od 12 godina zaredom
  • Blic je jedini sajt koji svakog dana u proseku poseti više od milion ljudi iz Srbije
  • Blicove rubrike Vesti, Zabava, Sport, Beograd… dominiraju u odnosu na konkurenciju
  • Blic je u avgustu po broju poseta – više od 63,5 miliona – ubedljivo iznad konkurencije za čak 2,9 miliona

Tačno 152 meseca za redom, ili već više od 12 i po godina, Blic je najposećeniji srpski portal, pokazuju najnoviji zvanični podaci o posećenosti sajtova za avgust 2024. godine.

Tokom avgusta Blic je u proseku svakog dana posećivalo više od milion ljudi iz Srbije – tačno 1.037.037 u proseku.

.

Od početka zvaničnog Gemius istraživanja u Srbiji, pre više od 12 godina, nijedan drugi portal osim Blica nikad nije bio najposećeniji.

Podaci o čitanosti su najnoviji rezultati zvaničnog Gemius istraživanja o posećenosti srpskih internet portala za avgust, javno dostupni na sajtu GemiusAudience.

Blic prvi izbor Srbije i u avgustu

Blic je u avgustu ukupno posetilo 3.133.008 jedinstvenih korisnika (real users) iz Srbije, što je čak 71 odsto od ukupne srpske internet populacije. Iza Blica sledi Kurir sa čak 134.208‬ korisnika manje, a zatim Telegraf, Mondo…

.

Blic je u avgustu svakog dana u proseku čitalo 1.037.037 korisnika iz Srbije (average daily real users) i Blic je jedini sajt sa milionskom dnevnom prosečnom posetom. Iza Blica je Kurir sa čak 144.579‬ dnevna posetioca manje.

Blic je u avgustu po broju poseta – više od 63,5 miliona – ubedljivo iznad konkurencije za 2,9 miliona.

.

Blic vesti ubedljivo najčitanije

Blic je medij kojem se najviše veruje i na Blicu se traže pouzdane vesti kad je najvažnije. Dokaz za to je i što je Blicova informativna rubrika Vesti i u avgustu ubedljivo najposećenija sa 2.173.392 korisnika iz Srbije.

.

To je za čak 470.736 korisnika više od najbližeg sledećeg konkurenta. To je skoro kao dva najveća naša grada posle Beograda – Novi Sad i Niš – zajedno.

Pobeda Blic zabave

Blic zabava je godinama ubedljivo najposećenija zabavna rubrika na srpskom internetu – bez ikakve konkurencije!

Blic Zabavu je u avgustu posetilo čak 1.925.280 korisnika iz Srbije, što je za čak 633.120 više od najbližeg sledećeg konkurenta.

.

To je otprilike kao čak tri naša najveća grada posle Beograda – Novi Sad, Niš i Kragujevac zajedno!

Sport = Sportal

U kategoriji sportskih portala, Sportal.rs nastavio je dominaciju i u avgustu sa 1.789.968 korisnika, što je još jedan mesec nedostižna razlika u odnosu na konkurenciju. Prvi sledeći u avgustu ima 1.385.520 jedinstvenih korisnika, što je za čak 404.448‬‬ manje!

.

Beograd na Blic nastavlja dominaciju

U avgustu dominira i Blicova gradska rubrika, Beograd na Blicsa čak 996.528 jedinstvenih korisnika!

Prvi sledeći konkurent ima tek 328.464što je za čak 668.064‬ korisnika manje!

.

Beograd na Blic je gradska rubrika koja svakog dana obaveštava Beograđane o najvažnijim vestima u prestonici – od servisnih informacija, do izbornih vesti – ali i gde čitaoci mogu da pročitaju brojne zanimljivosti i životne ispovesti Beograđana.

PulsOnline najčitaniji zabavni sajt

PulsOnline.rs je po tradiciji lider u kategoriji nezavisnih zabavnih portala, sa čak 1.050.192 jedinstvenih korisnika u avgustu.

.

Sa tim rezultatom PulsOnline se plasirao i na odlično 18. mesto na sveukupnoj liste svih najčitanijih sajtova u Srbiji!

Portal Nekretnine.rs nastavlja liderski niz

Liderska pozicija i u avgustu za specijalizovani portal za nekretnine – Nekretnine.rs, koji je nastavio dominaciju u svojoj kategoriji sajtova.

.

Nekretnine.rs su u avgustu imale 508.368 korisnika, a iza sebe su ostavile portal 4zida za neverovatnih 353.520 korisnika! Ovaj portal u avgustu je imao tek 154.848 korisnika.

Žena.rs najposećenija po dva važna parametra

Portal Žena je u avgustu svakog dana u proseku posećivalo najviše čitalaca iz SrbijeSa 309.343 korisnika bili smo ispred glavnog konkurenta, koji je imao 272.168 (daily average real users).

.

Žena.rs je dominirala i po ukupnom broju poseta tokom jula sa 13,8 miliona, dok je drugoplasirani sajt imao blizu dva miliona poseta manje.

Portal Žena je čak 28 dan od ukupno 31 u avgustu bio najposećeniji ženski portal, a ukupan broj jedinstvenih korisnika koji je posetio omiljenu lifestyle digitalnu destinaciju u Srbiji je čak 1.900.848.

.

Naš kulinarski poddomen superrecepti.rs najposećeniji je kulinarski sajt u Srbiji sa 250.704 jedinstvenih korisnika mesečno.