- Blic je najposećeniji srpski portal svakog meseca već više od 12 godina zaredom
- Blic je jedini sajt koji svakog dana u proseku poseti više od milion ljudi iz Srbije
- Blicove rubrike Vesti, Zabava, Sport, Beograd… dominiraju u odnosu na konkurenciju
Tačno 150 meseci za redom, ili već tačno 12 i po godina, Blic je najposećeniji srpski portal, pokazuju najnoviji zvanični podaci o posećenosti sajtova za jun 2024. godine. Tokom juna Blic je u proseku svakog dana posećivalo više od milion ljudi iz Srbije – tačno 1.016.030 u proseku.
Od početka zvaničnog Gemius istraživanja u Srbiji, pre više od 12 godina, nijedan drugi portal osim Blica nikad nije bio najposećeniji.
Podaci o čitanosti su najnoviji rezultati zvaničnog Gemius istraživanja o posećenosti srpskih internet portala za jun, javno dostupni na sajtu GemiusAudience.
Blic prvi izbor Srbije i u junu
Blic je u junu ukupno posetilo 3.174.480 jedinstvenih korisnika (real users) iz Srbije, što je čak 75 odsto od ukupne srpske internet populacije.
Kad je u pitanju rang lista najposećenijih srpskih sajtova, iza Blica sledi Kurir sa čak 162.864 korisnika manje, a zatim Telegraf, Mondo…
Blic je u junu svakog dana u proseku čitalo 1.016.030 korisnika iz Srbije (average daily real users) i Blic je jedini sajt sa milionskom dnevnom prosečnom posetom. Iza Blica je Kurir sa čak 120.078 manje.
Blic je u junu i po broju poseta – više od 59 miliona! – bio ubedljivo iznad konkurencije za čak 886.516.
Blic vesti ubedljivo najčitanije
Blic je medij kojem se najviše veruje i na Blicu se traže pouzdane vesti kad je najvažnije. Dokaz za to je i što je Blicova informativna rubrika Vesti i u junu ubedljivo najposećenija sa 2.216.880 korisnika iz Srbije.
To je za čak 498.768 korisnika više od najbližeg sledećeg konkurenta – što je više nego Niš i Kragujevac zajedno.
Pobeda Blic zabave
Blic zabava je godinama ubedljivo najposećenija zabavna rubrika na srpskom internetu – bez ikakve konkurencije!
Blic Zabavu je u junu posetilo čak 1.913.952 korisnika iz Srbije, što je za čak 558.864 više od najbližeg sledećeg konkurenta.
To je otprilike kao dva naša najveća grada posle Beograda – Novi Sad i Niš!
Sport = Sportal
U kategoriji sportskih portala, Sportal.rs nastavio je dominaciju i u junu sa 1.509.072 korisnika, što je još jedan mesec nedostižna razlika u odnosu na konkurenciju. Prvi sledeći u junu ima tek 992.544 jedinstvenih korisnika, što je za čak 516.528 manje!
Beograd na Blic nastavlja dominaciju
U junu dominira i Blicova gradska rubrika – Beograd na Blic, sa čak 985.776 jedinstvenih korisnika! Prvi sledeći konkurent ima za čak 537.168 korisnika manju posetu!
Beograd na Blic je gradska rubrika koja svakog dana obaveštava Beograđane o najvažnijim vestima u prestonici – od servisnih informacija, do izbornih vesti – ali i gde čitaoci mogu da pročitaju brojne zanimljivosti i životne ispovesti Beograđana.
PulsOnline najčitaniji zabavni sajt
PulsOnline.rs je po tradiciji lider u kategoriji nezavisnih zabavnih portala, sa čak 1.051.056 jedinstvenih korisnika u junu.
Sa tim rezultatom PulsOnline se plasirao i na odlično 17. mesto na sveukupnoj liste svih najčitanijih sajtova u Srbiji!
Portal Nekretnine.rs nastavlja liderski niz
Liderska pozicija i u junu za specijalizovani portal za nekretnine – Nekretnine.rs, koji je nastavio dominaciju u svojoj kategoriji sajtova.
Nekretnine.rs su u junu imale 430.656 korisnika, a iza sebe su ostavile portal 4zida sa 356.064 korisnika.
Žena.rs najposećenija po dva važna parametra
Portal Žena.rs je u junu svakog dana u proseku posećivalo najviše čitalaca iz Srbije – 326.146, ispred Kurir stila sa 303.528 korisnika (daily average real users).
Žena.rs je dominirala i po ukupnom broju poseta u toku juna sa 13,9 miliona, ispred Kurir stila sa više od milion poseta manje.