Negujemo poverenje naših čitalaca i gledalaca naših medijskih publikacija zahvaljujući tradiciji održavanja kvaliteta i najviših profesionalnih standarda. Vodeći brend Ringier Serbia je Blic, najčitaniji medij u Srbiji i regionu koji je u prvoj polovini 2024. godine imao u proseku 76% udela u digitalnom izdavaštvu, 3,4 mesečnih jednistvenih korisnika, 6 miliona poseta i 150 miliona pregledanih stranica, dok je i na društvenim mrežama lider u regionu sa ukupno više od 2.1 milion pratilaca. U našem medijskom portfoliju je lifestyle portal Žena.rs koji u proseku ima 2 miliona jedinstvenih korisnika mesečno i preko pola miliona pratilaca na društvenim mrežama, lider među šoubiz sajtovima Pulsonline sa 1.2 miliona mesečnih korisnika i najčitaniji ženski forum Ana.rs sa 375 hiljada pretplatnika. Izdavači smo štampanih publikacija: Blica i Blic žene, poslujemo i na području Republike Srpske kao EuroBlic Press koji izdaje Euro Blic, Srpskainfo.com i Bosne i Hercegovine sa portalom Bosnainfo.ba, a u našem portfoloiju je i kablovski kanal Blic TV.
(izvori: Gemius Audience i Dotmetrix)
Iz perspektive globalnog tržišta, sportski mediji postaju sve važnije mesto gde se sportska publika, igrači i oglašivači susreću na istoj platformi, što je medijska grupacija Ringier AG prepoznala i osnovala kompaniju Ringier Sports Media Group koja ujedinjuje vodeće digitalne sportske brendove, pa tako sportski portal Sportal.rs u Srbiji posluje pod imenom Ringier Sports Media od 2022. godine. Sportal.rs je u prvih 6 meseci 2024. bio ultimativni lider među sportskim portalima na tržištu, sa prosečno 1.5 miliona mesečnih korisnika, 11 miliona poseta, 23 miliona pregledanih stranica i više od 500.000 pratilaca na društvenim mrežama. Ringer Sport Media Group je, pored Srbije, vlasnik sportskih portala u nekoliko država Evrope i Afrike, među kojima i Sportal.gr u Grčkoj, Sportal.bg u Bugarskoj, GSP.ro u Rumuniji, Sportal.hu u Mađarskoj. Sportal.sk u Slovačkoj, abola.pt u Portugalu, sportnieuws.nl u Holandiji, pulsesports.ug u Ugandi. Ringier Sports Media je kompanija koju odlikuje sinergija sporta i tehnologije, a više od 400 novinara svakoga dana proizvede 1500+ tekstova i video-sadržaja koji dosežu do 25 miliona fanova svakog meseca.
(izvor: Gemius Audience)
Na našim portalima malih oglasa Mojauto.rs i Nekretnine.rs i svakoga dana omogućavamo ljudima da kupuju, prodaju, iznajmljuju, daju u zakup. Naša vizija je da zahvaljujući našim online marketima omogućimo brze, pouzdane i lake poslovne odluke kupaca, zakupaca, prodavaca. Tim portala čine profesionalni i posvećeni ljudi koji žele da doprinesu uspešnoj, sigurnoj i brzoj realizaciji kupoprodaje. Uz pomoć mnogobrojnih promocija, velike vidljivosti, medijskih kampanja, različitih funkcionalnosti - prodaja ili potraga za nekretninom biće u najkraćem vremenskom roku realizovana. Nekretnine.rs su u prvoj polovini 2024. bile naposećeniji specijalizovani portal za nekretnine sa 473 hiljade mesečnih jedinstvenih korisnika, preko 80.000 pratilaca na društvenim mrežama, dok portal Mojauto.rs prati skoro 200.000 pratilaca.
(izvor: Gemius Audience)
Ekspertiza u medijskom izdavaštvu naše kompanije prepoznata je i od strane klijenata kao najrelevantija na tržištu. Naše novinarske, uredničke, grafičke i produkcione veštine i znanja na raspolaganju su partnerima koji imaju potrebu za izdavanjem magazina, internih publikacija, ali i za izradom i uređivanjem sajtova i vođenjem analitike i statistike digitalnih izdanja. Visoki profesionalni standardi i komunikacija razlog su što nas mnoge uspešne kompanije biraju za saradnike na ovom polju.
Specijalizovani Elevate inflight magazin našeg nacionalnog avio-prevoznika koji se distriburia u avionima Air Serbia, Ringier Serbia radi od 2016. godine. Elevate ima 100 strana sadržaja na engleskom i na srpskom jeziku: intervjua, putopisa naših autora, i najnovijih vesti iz oblasti turizma, kulture, mode i sporta.
Magazin Sveže iz Lidla naša kompanija radi od 2019. godine za interne potrebe kompanije Lidl. Naša novinarska i urednička ekspertiza omogućava kompaniji da se pitkim korporativnim sadržajem, koji je prožet idealnom merom lifestyle tema i aktuelnosti, obrati svojim zaposlenima na zanimljiv način.