Februar 27, 2025

Projekat LIKE: primer regionalne medijske sinergije Blica, Jutarnjeg lista i Dela

Projekat LIKE rezultat je saradnje tri vodeće medijske kuće i brendova regiona – Ringiera iz Srbije (Blica), Hanza medija iz Hrvatske (Jutarnjeg lista) i Delo medijska hiša (Dela) iz Slovenije i kao takav predstavlja pravi primer međunarodne medijske sinergije. 



Urednici i novinari iz sve tri zemlje zajednički su kreirali ekskluzivan sadržaj za štampana i online izdanja, izloživši bogatu ponudu destinacija, istorije, kulture i gastronomije. Sa kombinovanim dosegom od preko 4,5 miliona online čitalaca i skoro 60.000 čitalaca u štampanom izdanju, LIKE je pravi primer regionalne medijske sinergije koji kao urednici potpisuju ugledna medijska imena sa preko 30 godina iskustva: Jelena Isaković, direktorka izdavaštva Riniger Serbia; Goran Ogurlić, glavni urednik Jutarnjeg lista i Bojan Buđa, glavni urednik Dela.

Luksuzni štampani primerak magazina LIKE na 240 stranica  izašao je 27. februara istovremeno u sve tri države uz dnevna izdanja Blica (Srbija), Jutarnjeg lista (Hrvatska) i Dela (Slovenija) i njegova dinamika biće godišnja, a na digitalnim izdanjima Blic.rs, Jutarnji.hr i Delo.si lansirane su posebne stranice posvećene ovom sadržaju.