Avgust 1, 2024

Blic najposećeniji srpski sajt 151 mesec zaredom prema listi najposećenijih srpskih portala u julu

  • Blic je najposećeniji srpski portal svakog meseca već više od 12 godina zaredom
  • Blic je jedini sajt koji svakog dana u proseku poseti više od milion ljudi iz Srbije
  • Blicove rubrike Vesti, Zabava, Sport, Beograd… dominiraju u odnosu na konkurenciju
  • Blic je u julu po broju poseta – više od 64,5 miliona – ubedljivo iznad konkurencije za neverovatnih 3,7 miliona

Tačno 151 mesec za redom, ili već više od 12 i po godina, Blic je najposećeniji srpski portal, pokazuju najnoviji zvanični podaci o posećenosti sajtova za jul 2024. godine.

.

Tokom jula Blic je u proseku svakog dana posećivalo više od milion ljudi iz Srbije – tačno 1.060.376 u proseku.

.

Od početka zvaničnog Gemius istraživanja u Srbiji, pre više od 12 godina, nijedan drugi portal osim Blica nikad nije bio najposećeniji.

Podaci o čitanosti su najnoviji rezultati zvaničnog Gemius istraživanja o posećenosti srpskih internet portala za jul, javno dostupni na sajtu GemiusAudience.

Blic prvi izbor Srbije i u julu

Blic je u julu ukupno posetilo 3.190.368 jedinstvenih korisnika (real users) iz Srbije, što je čak 72 odsto od ukupne srpske internet populacije. Iza Blica sledi Kurir sa 148.512‬ korisnika manje, a zatim Telegraf, Mondo…

.

Blic je u julu svakog dana u proseku čitalo 1.060.376 korisnika iz Srbije (average daily real users) i Blic je jedini sajt sa milionskom dnevnom prosečnom posetom. Iza Blica je Kurir sa čak 148.133 dnevna posetioca manje.

Blic je u julu i po broju poseta – više od 64,5 miliona – bio ubedljivo iznad konkurencije za neverovatnih 3,7 miliona poseta!

Blic vesti ubedljivo najčitanije

Blic je medij kojem se najviše veruje i na Blicu se traže pouzdane vesti kad je najvažnije. Dokaz za to je i što je Blicova informativna rubrika Vesti i u julu ubedljivo najposećenija sa 2.306.064 korisnika iz Srbije.

.

To je za čak 571.680‬ korisnika više od najbližeg sledećeg konkurenta. To je skoro kao dva najveća naša grada posle Beograda – Novi Sad i Niš – zajedno.

Pobeda Blic zabave

Blic zabava je godinama ubedljivo najposećenija zabavna rubrika na srpskom internetu – bez ikakve konkurencije!

Blic Zabavu je u julu posetilo čak 1.873.440 korisnika iz Srbije, što je za čak 536.256 više od najbližeg sledećeg konkurenta.

To je otprilike kao Novi Sad i Kragujevac zajedno!

.

Sport = Sportal

U kategoriji sportskih portala, Sportal.rs nastavio je dominaciju i u julu sa 1.644.768 korisnika, što je još jedan mesec nedostižna razlika u odnosu na konkurenciju. Prvi sledeći u julu ima 1.050.960 jedinstvenih korisnika, što je za čak 593.808 manje!

.

Beograd na Blic nastavlja dominaciju

U julu dominira i Blicova gradska rubrika, Beograd na Blic, sa čak 1.081.776 jedinstvenih korisnika!

Prvi sledeći konkurent ima tek 442.080, što je za čak 639.696 korisnika manje!

Beograd na Blic je gradska rubrika koja svakog dana obaveštava Beograđane o najvažnijim vestima u prestonici – od servisnih informacija, do izbornih vesti – ali i gde čitaoci mogu da pročitaju brojne zanimljivosti i životne ispovesti Beograđana.

.

PulsOnline najčitaniji zabavni sajt

PulsOnline.rs je po tradiciji lider u kategoriji nezavisnih zabavnih portala, sa čak 1.117.392 jedinstvenih korisnika u julu.

Sa tim rezultatom PulsOnline se plasirao i na odlično 17. mesto na sveukupnoj liste svih najčitanijih sajtova u Srbiji!

.

Portal Nekretnine.rs nastavlja liderski niz

Liderska pozicija i u julu za specijalizovani portal za nekretnine – Nekretnine.rs, koji je nastavio dominaciju u svojoj kategoriji sajtova.

Nekretnine.rs su u julu imale 519.408 korisnika, a iza sebe su ostavile portal 4zida sa 350.592 korisnika.

.

Žena.rs najposećenija po dva važna parametra

Portal Žena.rs je u julu svakog dana u proseku posećivalo najviše čitalaca iz Srbije – 318.726, ispred Kurir stila sa 292.836 korisnika (daily average real users).

.

Žena.rs je dominirala i po ukupnom broju poseta u toku jula sa 14,2 miliona, dok je drugoplasirani sajt imao čak milion i po poseta manje.